Juliet

Igår drog vi in till Manhattan för att dansa loss. Hade en promoter som var på en club som heter Juliet som ligger i Chelsea. Det var första gången vi var där och det var helt OK. När vi skulle hem så missa vi det första tåget som gick 5.37 såg när det rulla iväg. Så det var bara till att sätta sig på Grand Central och vänta på näst tåg! Lisa sov hos mig inatt, jag vakna lite tidigare än henne så jag skypa med Kyra (vår kompis från germany som åkte hem för typ 2-3 veckor sedan). Det var kul att se henne igen, saknar henne så!
Idag har vi bara chillat. Körde hem lisa för ett tag sen för att hon skulle jobba. Min familj är iväg så jag är hemma själv. Vet inte om jag bara ska stanna hemma ikväll eller dra in till City? Kanske ska börja med att ta en dusch? har tyvärr inga bilder från igår natt för att råka glömma mitt minneskort i datorn. Får vell tatta Lisas & Johannas sen? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0