Horrible Bosses!

Tror nog att jag har för lite att göra nu om dagarna för att jag bloggar som aldrig förr, haha! :D Så nu tar jag igen!
Den 8 juli var jag på premiären av Jennifer Anistons nya film Horrible Bosses. Hade väntat länge så jag släpa med mig Kyra & Lisa till bion. Jag hade inte allt för höga expectations för att jag viste att filmen skulle vara lite silly. Filmen var lite väl för öververklig men riktigt bra, över förväntan & Jenn spelar en tandläkare som vill ligga med sin tandsköterska som spelas av Charlie Day som är hilarious!! Filmen handlar i korthet om att tre män vill döda sina chefer.
Tror inte att den är ute i sverige än men när den kommer så måste ni bara gå och se den!! (: Lite anorlunda än dom filmerna som man vet från början hur allt kommer sluta.


Här har ni mig i underjorden på Manhattan den 26 juni innan vi ska ta tunnelbanan någonstans! ;P


Här har ni trailern, hahaha!!
Collin Farrell ser bara för sliskig ut. Men spelar för jävla bra!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0