wedding white

Idag var det lovat snö i New York och snö kom det! Var ute och skotta ett tag för har fortfarande flashbacks from när det snöa sist då det var snö enda upp till knäna, pheew! Men idag kom det inte så mycket som tur var! Har inte hittat på så mycket idag, har handlat lite matvaror, varit på posten och lite sånt. Har haft det soft på eftermiddagen har bara haft hand om Jack och hans kompis, för att Julia & Syd. var hos deras vänner. När Natalie kom hem från jobb hade hon med sig en influensa spruta med sig som hon lovat att hon skulle. Så ikväll gav hon mig en flue shot i köket, inget konstigt alls! ;P Skönt att bo i en familj med läkare! (;

Ikväll blir det bowling med mina vänner!


köpte ett vitt nagellack för ett tag sen så idag var jag bara
tvungen att testa det, kanske inte det snyggaste jag sett men...
Ska se om jag får några kommentarer ikväll! haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0