The ugly truth

Det är redan den 6 januari 2011, hur sjukt är inte det? Mitt nyårs firande blev mycket lyckat! Kan tyvärr inte skriva vad jag och mina vänner hitta på pga säkerhetsskäl. Är ju länkad på STS hemsida så de har varnat mig sen innan att jag ska vara försiktig vad jag skriver om. Men jag och mina vänner hade kul iallafall, fira på Manhattan. Och det är verkligen som på film, man räknar ner från 10 och sen kom konfetti nerfallandes, coolt! (;
Jag har inte något riktigt nyårslöfte, eller jo att jag skulle börja gymma igen. Har haft ett litet uppehåll i december! ;P Så hade som mål att börja i måndags och det gjorde jag har även varit och gymmat idag ett litet tag. Så det ska nog inte bli så svårt att bryta det löftet, höhö! Jag kanske ska starta ett till? Att jag ska blogga lite oftare, iallafall ett inlägg om dagen? Lovar inget! men ska försöka! (;
Ska snart hem till Kyra där vi ska käka lite lunch innan det är dags att börja jobba och hämta upp barnen & göra läxor.




Såhär såg jag iallafall ut på nyår! (:


Kommentarer
Postat av: maja

hej! first off grym blogg, är sjukt avis över att du får vara i new york alltså haha:) sen så undrar jag, varför säger sts att du måste vara försiktig med vad du skriver? kraam

2011-01-07 @ 19:14:21
URL: http://majaelsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0