No time!

Hallååå snyggingar!!
Förlåt för att jag inte bloggat denna veckan, börja faktiskt på ett inlägg för någon dag sedan men hann aldrig skriva klart och så mycket såg ni av det! Förra helgen var vi i Brooklyn & denna veckan har bara rusat förbi. I onsdags var barnen hemma från skolan för att det snöa. Japp så går det till här! ;P (fast det kom rätt så mycket snö)
Denna helgen blir det heller inget bloggande för tro det eller ej men jag ska faktiskt till Philadelphia, Washington DC & Baltimore. Mina vänner och jag har hittat denna busstur m. övernattning för endast $61, hur sjukt? Så det ska bli spännande! Nej, nu ska jag försöka få några timmars sömn iallafall, tar tåget i morgon 6.37 in till City.


bild från förra helgen!!
Hade seriöst gåshud över hela kroppen hela vägen över bron, magiskt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0