Desperat!

Sen typ 5 månader sedan har jag velat ha en Iphone men köpte ingen i Sverige innan jag åkte till NY för att jag tänkte att jag skulle köpa en här och nu börjar jag verkligen bli rikigt desperat. Jag älskar min Sony ericson w890i men den börjar komma efter i utvecklingen.. Har varit inne i Apple store vid central park. Var där inne 2 ggr förra veckan för att snacka iphone. Men de sa att den inte fungera i Sverige. Först trode jag att det var så att telefonen var låst så att det bara går att ringa med i USA men det är att den är låst till at & t som är ett telefoncompany. Jag kan köpa telefonen och låsa upp den när jag kommer till Sverige men det kan skapa problem. Vågar jag riskera det? Men jag tror nog att jag har kommit fram till en lösning! Jag ska köpa ipod touch 4generation istället. De är ju typ nästan lika dana fast det inte går att ringa med. För att när jag är i City vill jag kunna ha uppkoppling till internet för att kanske finna saker och jag vill bara ha den helt enkelt. Så kan jag köpa iphonen när jag kommer hem istället.
Känner mig lite (kan inte finna något bra ord) För att min kompis köpte en ipod touch för några månader sedan, så sa jag men varför köpte du inte telefonen? Men nu ska jag göra det samma, haha! :D Så får förlåta mig imorgon, haha! :D



Kommentarer
Postat av: Simone

Är det billigare med ihpone i USA?:)

2011-02-18 @ 20:25:01
Postat av: *ELIN

Den kostar ca $500 som motsvarar ungefär 3500kr. Fast de är låsta till At&t så man kan låsa upp dom men då försvinner garantin och mjukvaran kan bli helt åt helvete. Dumt att utmana ödet!

2011-02-19 @ 15:25:04
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0