Hänt i veckan!

Phoo, vad har hänt sen jag blogga sist?
I lördags var vi och såg The Roomate med Leighton Meester som även spelar Blair i Gossip Girl. Jag kan ju säga att det var ju inte den bästa filmen jag sätt, haha! Rätt störd om man säger så, men bra skådespelare så det var ett +.
I söndags så åkte vi in till City. Först så var vi på Lincoln Center och kolla lite. Fashon Week är ju i full gång. Där var en massa brudar med Jeffery Campell skapelser i alla dess färger! Efter det så tog vi the sub till Queens. Vi har ju bara karta över Manhattan så jag använde mig av min iPod, typ det bästa köpet jag gjort på länge! För att där är ju inbyggd gps typ så det hjälpte mig att hitta till närmnsta Victoria´s Secret, haha!! ;D På kvällen åkte vi hem till Anna och kolla på Grammis Galan, waaooooow, Lady Gaga altså! Hennes framträdande var ju bara för bra! & när hon vann och höll sitt tacktal så var där en liten tår som ville fram, I LOVE U LADY GAGA!!! 


Alright! för er som är lite nyfikna så består min outfit av
jacka - Michael Kors, Väska - Steve Madden, Skor - Bearpaws by Steve Madden,
Jeans - levis, Mössa - Cynthia Rowley & sist men inte minst Scarf - Cubus! (;


I måndags så var det ju Valentine´s day. Det bästämde vi brudar med att fira tilsammans under dagen med en paket-lek & fika. Jag var lite panikslagen och hade typ bara julpapper att slå in min paket med så jag vänder det ut och in och pimpa till det lite, hur snyggt blev inte det!

 

 


Det här är järn gänget! (; Vi kallas oss nu mera för housewives. För att när man jobbar som au pair så är det precis som att vara en hemma fru förutom att du inte tar hand om dina egna ungar. Det är ju lika bra att vänja sig, haha!! ;D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0