om några timmar...

Gaaaaaah snart ska jag hämta upp Laura på JFK! Min hostfamily ska på skidsemester till Colorado så när jag är ledig så ska Laura komma och hälsa på. Har inte sett henne på lite mer än 1 år. Sist var när hon lugga i Graz, österrike. Och i sommras kunde jag inte komma och hälsa på henne på Mallorca för att jag jobba och höll på med min au pair ansökan. Men nu ska vi äntligen ses igen. Jag är så glad att jag snart spricker. Kommer ihåg för några år sedan när vi satt och snacka om att vi ville åka till New York tilsammans och kanske dela på en lägenhet, men det var kanske lite överkurs? ;P Men nu några år senare så bor jag ju i NY så varför inte passa på när man har chansen. Är så lycklig! ( :


Kom just att tänka på denna låten! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0