hänt i helgen

Nu har jag nästan precis varit nere på posten och postat ett paket till New York! (; Kom även precis på att jag inte bloggar på hela helgen. Har typ haft fullt upp! I fredags kolla jag, momsey och syrran på Idolfinalen, Vi alla höll på Amanda och hon vann ju för er som missat det! ;P Börja inte kolla på Idol förrän för några veckor sedan och då gilla jag inte Amanda alls, för att man hörde knappt vad hon sjöng men nu gillar jag henne stenhårt! (; iallafall efter det så kom några vänner och vi satt och drack vin och snacka. Satt uppe till typ halv 6. Tvingade Alexander att kolla på Lady Gaga klipp på youtube, haha!! ;D Sen blev han trött så vi gick och la oss. Sen var det upp igen vid 9 för att jag och syrran skulle upp och fixa julklappar. Under dagen kom syrrans kompis och hälsa på med hennes bebis på 2 månader, så söööt! På kvällen åkte vi in till min gemmelmormors grav, hon skulle fyllt 100. Saknar henne så in i bomben!! Sen träffa jag Michelle, gick i samma klass på gymnasiet. Vi var ute och käka kinamat. Har inte sett henne på typ 1½ år, Skit kul att se henne igen. Får ses oftare nu när jag är hemma igen! Igår limma jag och syrran ihop vårt pepparkakstorn, fast det är inte riktigt klart än.. Ska försöka göra klart det i veckan, Fast får göra det själv för att Anna åkte hem till sitt place igår och kommer inte hem förrän jul. Hon råka låsa in mina nyklar i huset och vi hade inte tid att hämta dom (hade brottom till tåget) så jag körde hem till mormor istället. Detta är typ vad som hänt de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0