+ och -

Hejsan hoppsan! Igår landa jag i new Rochelle igen. Har haft en awesome vecka med min host family uppe i lake George. Vi har kört gokart, rafting (när man sitter i en gummibåt i en "fors") när vattnet var någorlunda stilla så fick vi hoppa i och flyta med strömmen, hur coolt som helst! :) vi har även ridit en runda i skogen, hyrt en båt där vi även hade en flytgrej som vi hade efter båten, hade skit kul! Ramla av några gånger när jag och Sydney (hon är 7 1/2) åkte tillsammans, hihi! I och med att jag och bill (min host SAS) körde upp där i måndags så hade vi ju 2 bilar att ta hem, det var därför jag körde hem själv. På vägen hem så körde jag inom woodberry common outlet, gick loss inne på Tommy hilfiger & Michael kors!!!! Nu kommer det negativa. Jag vet att jag tjatar om mina vänner men det är verkligen piss just nu! Lisa har sina vänner här och skälvklart att hon ska umgås med dom. Jag har fler vänner men de är nya och känner att jag inte vill bli allt för close med dom för att jag åket snart och de har redan sin lilla grupp & i don't blame them! Satt i bryant park ett tag innan idag med mina tankar och just nu har jag parkerat mig på ett starbucks! Får vell möta upp med mina nya vänner snart och se vad vi kan hitta på. Har mindre en än månad kvar nu, känns helt knäppt att bara vänta in tiden. Vill bara vara hemma och starta ett nytt liv igen, lite läskig but i can do it! ;) fast jag kommer såklart sakna mitt älskade nyc! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0