Mini semester

Såja, nu har jag typ återhämtat mig från helgen!
Idag drar jag upp till Lake Geroge, ligger typ lite ovanför Albany. Min hostmum och barnen är redan där uppe så ska köra upp med min hostdad om typ någon timme. Sen kör jag hem själv på torsdag då familjen stannar till lördag, tror jag? Vill ju vara hemma när det är helg, höhö!!

Har invigt mitt nya carry-on luggage. Har letat om en galning för att måste ha ett när jag åker till Chocago och när jag åker hem till sverige. Det kommer bli intressant när jag ska packa alla mina grejer. Får nog börja någon gång nästa vecka och packa ner det som jag inte använder eller behöver.
Ha en najs vecka, vet inte om jag kommer ha internet, men har med min iPod!! (;


Älskar att den är på hjul så man slipper kånka och bära!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0