Veckans Kap!

Denna veckan börja med shopping och sluta med shopping! (;
I måndags så var jag på Marshalls shoe shop och inhandla 2 par skor



I didn´t bring any flip-flops so i bought this cool ones from ROXY! (;
Köpte ett par för några år sedan på mallorca och bara älskar kvallen!



Har tänkt länge på att köpa easytones, vill ha en snygg rumpa & ben
men har velat lite i och med att de är lite dyra. Men kunde inte motstå när
jag hitta dom för $40 inne på Marshalls. Fast när jag kom hem så såg jag att jag
hade köpt traintones istället för easytones. Fast har gjort lite research och jag kan
använda dessa till vardags. Var lite rädd att de bara var till för när man work out.

Idag så körde jag och Lisa till det lite större Marshalls som även har kläder.


Fynda denna otroligt mysiga kofta från Michael Kors. Den är i storlek XL så mycket
overzise, men det gillas!! (; Detta må jag säga var ett kap för att i normalafall så skulle
den kosta $99.50 men jag betala inte mer än $10 typ 70kr hur galet är inte det?
Älskar att fynda, är lite lycklig just nu! (;



Något som jag tycker är ett måste är en hatt i sommar. Köpte en på H&M för
typ 3 år sedan men den var typ kass så har aldrig användt den. Har letat i några
veckor nu efter en bra och snygg hatt och idag hade jag turen på min sida. Fynda
en från Ralph Lauren för $20 och i affären kostar den runt $50-$60 så inte illa! (;


Efter shoppingen stack jag och Lisa till Starbucks för att plugga. Since we went home så har jag luktat kaffe hela dagen, höhö! Har även jobbat ikväll. Och nu ska jag kolla på Sex and the City 2 som visas på TV! (:
Imorgon bär det in till Manhattan, LÄNGTAT SOM IN I BOMBEN! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0