vardag

Nu när jag äntligen har tid att blogga så är jag tom på ideer. Kanske därför jag inte bloggar under veckorna för att det är bara det gamla vanliga som händer. Fast nu när våren börjar komma så börjar även aktiviteterna sätta igång som lacross och soccer. Så nu blir det lite mer action i min vardag & nya utmaningar då jag ska försöka komma i tid till träningar. Det är inte lätt må jag säga. Jag har 3 monster och ibland ska en hämtas då den andra börjar sin träning, men det är kul! (: April har precis börjat men denna månaden kommer gå så satans fort! För att jag jobbar veckan ut och sen är jag ledig i 2 veckor, wihoo! Min hostfamily åker till Vietnampå söndag. Så jag ska vara hemma en vecka själv och sen bär det av till California with Maria!! Det kommer att bli så awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0