A drive through Manhattan!

Jag överlevde & så gjorde också folket på Manhattan!
Glömde kameran men hade med mig min ipod så fota för fullt! (;

Tittar ni riktigt noga så ser ni the sky line.




När jag släppt av Ernie så stängde jag av GPSen, kan ju nästan bli en taxidriver nu!
Fast kommer man downtown så är det helt kört, knappt att man kan gå där utan karta.
Iallafall, jag ville ju gå lite i central park men att hitta parkering är omöjligt + att för en
timme så får man slänga upp ca $30, glöm det! Så jag körde runder lite istället, thihihi!
Innan jag svängde in på 5th så höll dom på med någon inspelning. Tror att det var någon
photo shoot eller något? (vänster sida)


Nu börjar 5th avenue vakna till!! Ska nog undvika gå där hädan efter.
På vintern var det rätt så lungt efter jul men nu är det kattastrof igen! ;P
 

Sen tog jag en runda till Times Square, hahahahaha!! ;D
 

Sen swisha jag förbi empire state building!


På hemvägen så körde jag på den västra sidan längst vid vattnet.
Här ser ni empire state buildig sticka upp på höger sida. 
 

Hej då Manhattan, tack för en trevlig dag, ses snart igen!! PUSS :*
Jag måste säga att folk överdriver för mycket. Jag tyckte inte alls att det var jobbig att köra på Manhattan. Städerskan sa innan att hon hatar att köra där för alla taxibilar & att hon blir så stressad. Men jag var cool & lugn och bara njöt av stunden. Nästa vecka blir det en ny utmaning för att då ska jag köra i Los Angeles, undrar hur det ska gå? haha! ;D  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0