Sockerbit

Igår var det en underbar dag på Manhattan. Jag tog tåget in och gick runder lite till times square för att hämta upp lite broshyrer till mina päron som kommer om ca 1½ månad, wiiiee!! Sen köpte jag en icedcoffee och vandra lite i Central Park men sen tog jag park ave till Grand Central för att möta upp Lisa och sen tog vi the sub, downtown (;
Fick reda på i lördags att där finns en svensk godisbutik, sockerbit, som ligger between Christopher st. & Blecker st. Jag drog med mig lisa så vi köpte lite godis. Jag plocka en liten påse och köpte en påse bilar, de gick på $11 hur sinnes är inte det? Men man får vell unna sig lite ibland? Sen satte vi oss och vila i Washington sq. park & sen vandra vi runder lite i SOHO. Nu när det börjar bli varmare så börjar city vakna till liv igen, love it!! (;


Typ överlyckig! (;

Såhär såg jag ut igår. Invigde min nya kofta, riktigt mysig!
Klockan var runt 9 på kvällen och jag frös inte ens, våren är här! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0