Rock climbing

I söndags så hängde jag med mina vänner på deras au pair meeting, de åker med ett annat företag. Denna gången så hade de rock climbing, något som jag velat prova på länge. Det var riktigt jobbigt, otränad som jag är, höhö! ;D Men det var kul, fast det var nog första och sista gången, klättra bara 3 eller 4 väggar, det var nog för mig, hehe! Efter det så drog vi in till City och gick runder lite, underbart! (;
På kvällen så följde jag med min hosfamily till JFK för att de skulle flyga till Vietnam. Min host mum har varit där typ 2 ggr innan och nu ska de stänga ner det som hon har jobbat med där nere så hon ville att familjen skulle se Vietnam. Jag hade chansen att följa men fast jag hade fått betala lite själv, så jag drar till California istället med Maria. I och med att familjen är i Vietnam så har jag 2 veckors semester. Blev ledig i söndags kväll. Jag har bara vilat för att jag har åkt på en förkyldning, hängt lite med mina vänner och fixat och donat lite. På lördag åker jag till LA, wihooooooo!!!!! ;D
Just det... Var och klippte mig igår, visar det sen när jag känner mig redo! (;



Kände mig lite amerikans med att vandra runder i City med
sweatpant & hoodie from victorias secret och mina nya traintones! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0