New Jersey/Jersey Shore/Atlantic City

Hi!!
Jag trodde verkligen att jag skulle blogga ofta när jag kom hit men ni ser hur det ser ut, haha! I helgen har jag iallafall varit i New Jersey med min familj. Min Hostdad växte upp där så vi bodde i hans föräldrahem. Han har en massa syskon så de var också där med sina fruar/män och barn. Hade verkligen en toppen helg! På söndagen så hade vi det årliga Chuck run. De är ett race eller vad kan man kalla det som dom har för att hedra min hostdads pappa. Det börjar från huset, bort till Atlantic City och tillbax. De sa att det var typ 5-6 miles (1 km är typ 0,62 miles eller nått? fattar det fortfarande inte) Iallafall!! Alla fick vars en t-shirt som vi hade på oss när vi antingen cykla, gick, jogga eller sprang. När vi kom tillbax till huset så käka vi baigels och sen gick vi ner till stranden igen, var där även dagen innan och jag brände mig, haha! Jag palla inte sitta still så jag gick en runda på stranden. Istället för att gå på boardwalken där vi cyklat innan så gick jag på stranden bort till Atlantic City och tillbax! (:
Vi hade toppen väder och jag trivs jätte bra med min familj! (:



Huset var på 3 våningar, jag fick sova uppe på vinden. En hel våning för mig själv ;P
Där fanns ett till rum fast där fanns 2 små sängar, bättre med en stor & en Tv på rummet! (;


det var faktiskt rätt så skönt i vattnet, men jag gillade inte de stora vågorna så jag
doppa bara fötterna! ;P Här såg man verkligen hur tidvattnet ändares.
Vi fick flytta bak typ 3 ggr, vi satt nästan uppe vid huset frammåt eftermiddan.


Cooolt, huh?! (:
Det var det 16 chuch run därav # 16 på ryggen (:


Atlantic City i bakgrunden! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0