TNBG

Hellluu!!
Idag hade jag & barnen pannkakor till frulle med sirap, muuuums! Sen körde vi till the new york botanical garden. De har en massa aktiviteter så man håller barnen aktiva. Men vi ska nog dit snart igen för att vi kolla inte på allt. Det finns ju så mycket att göra! Vi hade jätte härligt. Vi tog med oss picknick, vi hade faktiskt en ekorre på besök när vi picknicka, de är så söta. Men där kom några kinesbarn och skrämde bort dom, inte kul!! Men jag fick några bilder på den iallafall! (:
När vi kom hem så gick vi en runda med ernie, familjens hund. Sen fixa vi dinner och sen kolla jag på Matilda med barnen, har inte sett den filmen på evigheter!
Just nu sitter jag och kollar lite sått på project runway. Har inte orkat starta Tv´n på mitt rum innan, men var ju tvungen att se vad som erbjuds, hihi! Lucky me att jag har E! (;
Imorgon ska vi nog bara ta det lungt. Måste köra iväg och köpa goalie gloves till mitt älsda barn. Sen ska vi nog köra till någon park för att hålla dom lite aktiva.



De hade somsagt olika aktiviteter i TNBG. Vi gjorde tex vars en docka
av majskolvsblad, eller vad det är.. Coola blev dom iallafall!! (:
Ska spara min som minne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0