Onsdag?

Godermorgon!!
Igår var vi på sightseeng i NYC, gaaaaah! Börja typ nästan gråta när vi kom in där!! ;P Tyvärr så var det rusningstrafik så vi var lite sena så vi han inte att gå utanför bussen så mycket, men vafan gör det när jag ska bo 30 min där ifrån i ett helt år, tihihihi!!
Har precis varit nere och käkat frulle. Jag saknar en go svensk macka med typ skinka eller ost, Här finns beigel, cream cheese med marmelad och en massa sötsaker och kakor som jag undviker. Vill ju inte gå upp i vikt det första man gör! ;P något som jag också saknar är Svenskt kaffe, vet dom ens vad kaffe är i detta landet?! Färgat (svart) vatten vill jag kalla det!! Men nu är jag så kaffe sugen så jag fick ta en mugg iallafall, fast hällde lite mjölk i så det blev faktiskt lite godare då, även fast jag dricker starkt svart kaffe där hemma..
Nej, snart börjar vi class igen. Jag vill ju ligga vid poolen för att här är det (ska bli hela veckan) typ 30 grader. I LIKE! Men de är väldigt glada för AC så svettas gör man inte, närmare bestämt fryser!! ;P Ce Ya!! :*


Just nu ligger jag i sängen och vilar lite innan class börjar kl 8.
Men ska gå ner nu snart för att här i Amerika ska man helst vara 5 min innan bestämd tid.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahha fan vad coolt alltså! :D . Kan tänka mig det är en massa sötsaker, men vaddå har de inte vanligt typ fiberbröd? :S Hahha ska man vara där 5 min innan bestämd tid, så hade jag nog aldrig klarat av det, hahhaha!

2010-09-01 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0