Lunch with friends

I morse fick jag ett mess av Maria (min danska vän) Hon fråga om jag ville komma över på lunch. Så när jag tvättat lite och skypat med mamma så slängde jag på mig några andra kläder och körde iväg. Så det var Maria, jag & 4 andra tyska vänner som luncha. Maria bjöd på grovbröd med tonfisksallad & äggsallad eller vad man ska kalla det, var bara en kall go öl & sillen som saknades, haha! :D Vi hade jätte trevligt! Ska bjuda över gänget om någon månad och bjuda på köttbullar, brunsås och potatis! (; Fast vi håller ju just nu på att renovera badrummet så får vänta tills spanjorerna är klara, hehe!
Har precis laddat en till maskin med tvätt men väntar med att starta den tills jag hämtat barnen. Har typ 20 min tills jag ska köra så kollar just nu på full house (kolla alltid på det när jag var mindre, du vet den serien med olsen-twins) och slappnar av. Ikväll ska jag troligen till gymmet och work out med Lisa! (; Hon är helt galen!! Hon gymmar typ 2 ggr om dagen, morgon & kväll, bannannaaaz!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0