Hot and the City

Igår lördag så skulle jag och Lisa ta tåget in till CITY men vi yra runder i Pelham och hittade inte riktigt till stationen, så vi missa det tåget vi skulle ta. Både jag & lisa har varit här i snart en månad, wii! Hon skulle jobba på kvällen så kände att hon inte bara ville vara i NYC för 1-2 timmar så hon väntade med mig på stationen för att Maria var redan inne i CITY så jag skulle möta upp henne vid central park. På tåget kom jag på att jag glömt min karta, så när jag väl var inne i CITY så fick jag tag på en karta, haha! När jag gått ett tag så kom jag på att jag gick åt fel håll, så jag yra runder i NYC helt själv, jag ljuger inte om det var 30 grader i solen, svettades som en gris!! När jag väl hittat Maria så vandra vi runder lite på FIFTH, fast sen tog vi en bakväg för att slippa alla turister, haha! :D Hade typ inte käkat på hela dagen så jag tog en smoothie inne på McDonald’s, fy för sören vad god den var! (; När jag lämnat av Maria så körde jag inom CVS och shoppa loss på godis, hihi! När jag kom hem så gjorde jag en avokadomacka med lite kalkon & Philadelphia och sen kolla jag på Liar Liar som gick på TV.
Vakna kl 11 idag. Har typ sovit i 11½ timme, super härligt!
nej, nu måste jag rusa!! Ska snart ta tåget in till NYC, fast idag är inte vädret lika fint, har faktiskt packat ner min nya jacka ifall det skulle bli för kallt! - PUSS! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0