Home alone

Gooood morning!!
Jag vet inte om jag riktigt vaknat än men jag jobbar på det. Ställde klockan till 7 i morse för att vakna i tid. Mina hostparents har kört iväg och jobbat så jag har barnen för mig själv idag. De har inte vaknat än så jag sitter i köket med mitt starbuckscoffee. Läste precis på förpackningen att om jag lämnar in den på något starbucks så får jag en tall caffe, haha!!
När barnen vaknat ska vi käka lite frulle och sen gå en runda med hunden. Solen skiner även idag så det blir nog också en tur till poolen för att hålla barnen aktiva!


Trött? ehh ja!! ;P


Kommentarer
Postat av: PJ

Kaffe gjort på tall. Det låter inte gott!!!!

2010-09-08 @ 21:34:11
Postat av: Sandra Von Ekenstjärna

Jag saknar dig min vän! Lovar att fixa skype så fort jag har tid. så vi kan "umgås" lite :D hiihi!

2010-09-09 @ 21:16:20
URL: http://sandrasophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0