Helt OK!

Idag var det min första dag med barnen. Det gick helt OK. Killen var på playdate så jag hade bara brudarna idag. Fast they end up fighting. Vi skulle egentligen kört till poolen men vi cykla istället pga. lite trubbel.. Jag har själv en syster och jag känner igen mig i barnen. Har faktiskt fått lite mer färg nu, wiii! Men är fortfarande blekfis jämfört med barnen och mamman. Min hostdad och jag kan typ ta varandra i hand, haha!
Imorgon börjar barnen i skolan. Så har hjälpt dom att packa ner alla saker från checklistan som deras fröknar skrivit ner, det är en massa vill jag lova. Inte bara penna och papper, de ska ha egna kritor, klister, papper, mappar, you name it!! Imorgon ska de bara vara där i typ 2 timmar sen är de lediga torsdag och fredag, hel sjukt! men men.. Så imorgon har jag en massa jag ska göra så ska snart lägga mig och sova. Har precis skrivit ett schema så jag vet vad jag ska hinna med under dagen, försöka passa tider m.m. Min hostmum sa att tiderna inte var så viktiga men man vill ju ändå göra ett bra intryck!! (; - Nattii and wish me goood luck tomorrow!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0