Helgen i bilder


Jag & Maria var inne på Build a Bear. Jag ska lätt köpa en hello kitty & stoppa upp! (:


Har jag visat er min nya väska? Den är alldeles för tung att bära hem,
men jag vet ju vart jag har den, så jag slipper slarva bort den!! ;D


Här står jag på stationen i Pelham. Bakom mig ser ni min bil som jag
kör på helgerna. På vardagarna kör jag en svart Honda Pilot (:


Banana Republic


Helgens shopping, Roxy


Jag, willna & Maria var på Broadway on broadway idag. De sjunger en sång från varje
musikal som går på Broadway. Bli inte allt för avundsjuka nu men Jordin sparks sjöng
faktiskt en låt (: På bilden är det men som är utklädda till kvinnor. Fattta vad snygga dom var! (;


Finalen var 2 som sjöng empire state of mind.
Det sluta med konfettiregn och en massa goooosebumps!! (:
Min nya favvis bild!! Ser ni hur glad & lycklig jag är?! :]
Maria ser ni till höger bakom all konfetti.


Har haft en toppen helg! Avslutar den med lite godis & MTV video music awards (: Det ser ljust ut för Lady Gaga iallafall!! (; Har packat barnens lunchboxar ikväll så jag kan sova lite längre imorgon. Fast ska väcka barnen kl 7 imorgonbitti så får nog gå upp omkring 6.30 eller 6.45 kan bara slänga på mig något för att ska bara ge barnen frulle och följa dom till skolbussen. Sen kan jag diska, plocka undan i köket, käka frulle själv & klä på mig i lugn & ro. Har en massa ärenden att uträtta imorgon så jag har att göra, skönt!! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh, underbara New York!!

2010-09-26 @ 18:23:12
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0