Torsdag

Pheeeew! Gårdagen blev ju inte riktigt som planerat men allt löste sig! (barnen råka släppa ut hunden så han sprang iväg)
Idag tar jag det bara lungt! Har varit på gymmet så ska strax hoppa in i duschen och kanske köra till posten? Har några kort jag skrev i helgen men har inte skickat än, så nu när jag har tid kanske jag ska passa på?
Ikväll ska mina hostparents ut och käka så jag ska passa barnen hela kvällen, men det kommer säkert gå bra! Har lovat barnen att jag ska visa dom ett hus som har galet mycket med halloween saker i sin trädgård. Fast vi ska bara köra dit om de gjort sina läxor & så det inte blir för sent. Måste bara ta ett kort sen och visa hur det ser ut i och utanför vårt hus, hihi! De har redan börjat sälja julgrejer i mataffären, jag blir gaaaaalen!!


hej hej!  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0