Lördag

Idag körde jag till Hartsdale för att gå på au pair meeting. Vi skulle skära i pumper så jag köpte ju en pumpa igår men vi typ snacka hela tiden så det blev inte så mycket med det. Jag träffa en svensk tjej idag på mötet, typ första sen jag kom till min hostfamily. Du förstår inte hur svårt det var att prata svenska men henne så jag snacka typ engelska, haha! :D  Efter mötet körde jag hem, byta kläder och tog tåget in till City där jag mötte upp Lisa och hennes kompis som precis kommit som au pair fast på Long island. We went to brooklyn bridge och lite sånt. Väl i NYC så ringde Lisas hostmum och fråga om hon kunde babysitt en väns barn. Så jag joina henne så vi tog joan och käka pizza och sen spela han lite piano för oss och sen kolla vi på TV. När hans päron kom hem så ville Lisa till Donken så när vi körde förbi target så såg vi att dom hade öppet så vi gick in en sväng :P
Nu ska jag snart sova för att imorgon bär det av till City igen! (;




Bild #1. Typ dagens outfit i mitt rum. Idag invigde jag min päls, wii!! (:
-||- #2. Jag + Brooklyn Bridge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0