FREDAG!!

Jag kan inte förstå hur fort denna veckan gått, helt sinnes!! Denna morgonen körde jag till gymmet där jag mötte upp Lisa & Kyra. Vi gick på typ en aerobic class, riktigt jobbigt men tror nog att vi ska fortsätta varje fredag. Bättre än att bara köra på maskinerna ;P Hade igentligen ingen lust att gymma idag, vill bara vara hemma för att det är äckligt väder ute! helt knäppt! Ena dagen är det soligt och skönt typ 25 grader men vissa dagar öser det ner och blåser som fan också är det väldigt kvavt!! Så nu tills jag ska hämta barnen så tvättar jag lite så jag får det gjort. Ska nog även göra lite småsaker som att städa på mitt rum och kolla lite på collage, måste verkligen börja snart. Men har snackat lite med Lisa om vi ska bestämma något och läsa något tillsammans? Vi får se. De flesta kurser har lixom redan börjat så det finns inte så mycket att välja mellan.
Idag ska barnen ha en playdate med sina kusiner så ska köra dit efter skolan. Ikväll händer det inget speciellt, ska nog träffa Kyra & Anna, får se vad vi hitta på, hihi! Hoppas på att denna helgen går långsamt så man kan njuta lite!!
Jag är väldigt glad över att jag har ledigt lördag & söndag. För att några av mina vänner jobbar även på helgen. Det kan hända att jag också kommer få göra det någon helg men jag är tacksam för att det inte är varje helg! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0