Plugg

Det är fredag kväll och jag har spenderat kvällen i min säng med laptopen framför mig. Imorgon ska jag & Lisa börja på collage, haha! Nej men när jag är här så ingår det att man måste plugga på Collage. Man ska ta 6 credits eller plugga ett x antal timmar, kommer inte ihåg hur många men skit samma! Jag och Lisa vill få detta överstökat så vi har hittat en kurs som är imorgon & på söndag 9-5 efter det så har vi tjänat ihop 3 credits, only 3 to go! (; Men det tar vi igen till våren. Vi har signat upp för en klass som heter What´s so funny? Där man lär sig lite om amreikans humor, det kan vell vara kul? Haha!! Till kursen imorgon så ska vi ha skrivit 3-4 datorskrivet lite om humor och sånt men jag fattar typ ingenting och jag har jätte svårt att fokusera! :( Klockan är snart 11 så kanske ska lägga på ett kol? Har en sida kvar att skriva. Och jag tycker att mina hostkids har svårt att fokusera, jag kanske inte ska vara så hård mot dom längre, men jag vill ju inte att de ska bli som mig, hahahaha!! :D
Nej, nu ska jag lägga på ett kol och försöka flumma runder lite med mina tankar och fylla i det vita.



Förlåt men det är så svårt att ta en seriös bild! :D
Sitter och smaskar på lite choklad jag fick av Silvano.
(Min familj har hållt på att renovera barnens badrum nu i snart 2 månader,
så jag har lärt känna Silvano, the boss, han är så söt och snäll.
Mina vänner och jag håller alltid på att skojja om att han gillar mig.
Såhär kan det låta, åååh, elin han gav dig choklad, aaaah han blir aldrig klar med badrummet
för att han vill träffa dig, aaaah han ska komma tillbaka senare.
& jag bara spelar med, hahaha!! :D)


Kommentarer
Postat av: Klovenhak

Mums!!!!!

2010-11-06 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0