Halloween!!

Äntligen så har jag lite tid som jag kan ägna åt bloggen. Tänkte bjuda på några bilder från helgen då det var Halloween, helt galet här i USA, but i love it! (;


På fredagen så stack jag & några vänner till Harlem för att kolla på en
 halloween show som vi bokat biljetter till. Det var en jätte stor kyrka.


Det börja med att de visa en svart & vit stum film. Det ända man hörde var
 kyrkans orgel som spela i takt med filmen, orgel musiken var jätte bra men
filmen var minre bra, inte min smak om man säger så!


Efter filmen så kom där ut konstiga varelser ut från detta stora gap.
De var riktigt bra kostymer och de vandra igenom hela kyrkan i gången så alla kunde se.
Om man satt vid gången kunde det hända att en satte sig i ens knä, haha!:D


När vi skulle gå stötte vi på Quasimodo, haha!! :D


Gissa vem jag var!! ;)


På söndagen åkte vi in till NYC för att kolla på paraden. Vi gick till springstreet och sen viste vi inte vart vi skulle ta vägen så vi följde efter strömen. Det sutade med att vi var in the parade, haha!! :D Det pinsamma var att vi var inte alls utklädda, haha! :D Hade vi varit utklädda så hade det inte gjort något. Det roliga var att en man fota runder lite, han rikta kameran mot Lisa och kolla på henne uppifrån och ner, han såg att hon inte var utklädd så han fota inte. Som jag & Anna skratta, hahahahahah!! :D Svårt att förklara men roligt var det!! 

När vi gott en bit så var där kameror som vi försökte undvika! :D Undrar vad folk tänkte om oss. För att där var folk utanför stängslet som var utklädda som kunde varit i paraden istället, haha! :D

Fast vi hade färgglad make up on så lite hade vi iallafall! :P

Jag älsade att fira Halloween här i USA, något jag vill göra igen! (:
Här går typ alla runder i kostymer fredag, lördag & söndag!


Kommentarer
Postat av: syrran

Skitfräck kostym, ja vem kan det vara ? :)

2010-11-05 @ 09:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0