Tisdags göra

Hellluu!! (:
Nu ska jag strax köra iväg och färga håret. Min granne går första året på gymnasiet-frisör & på tisdagar praktiserar hon så idag ska hon får färga mitt hår på den salongen hon praktiserar på. Mitt hår är just nu en katastrof!! Måste göra något nu till balen. Jag älskar Jennifer Anistions färg jätte mycket. Så jag hitta en gammal ELLE tidning från 2006 här hemma som jag ska ta med mig och visa hur jag vill ha håert ;P Vill inte ha det helt blont för att det passar inte till min balklänning så det blir typ ljusbrunt så kan det blekas i solen istället! (:
När jag är klar hos josse kanske jag ska möta upp mamma på stan, hon kommer hem idag, wii! (: Sen kl 17.oo ska jag vara på intervju, är inte så nervös kommer nog mest få info & kanske ställa några frågor. Wish me luck!! (:

Dagens klädsel


jag ser helt knäpp ut på denna bilden, jag vet! :D


Typ såhär vill jag ha det. Har redan nästan samma färg men har typ utväxt och
sån shiiiiet! :( Kanske även lägger några slingor, ska bli spännande!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0