Teairra Marí

Idag när jag körde hem från mötet så tänkte jag ju såklart mig inte för. Så tog motorvägen av ren vana & de håller på att göra om den så där var ju super lång kö. Fick köra i 2an typ hela vägen och det säger mycket, för er som kör bil ;P
För typ 2 månader sedan så hitta jag ju en gammal skiva med en massa sköna låtar på. Brukar lyssna på den ibland när jag kör. Så idag när jag stod/körde i bilkön så starta jag skivan. Där är lite pussycat dolls & lite remixer men en favvorit som never get old är Teairra Marí - No daddy. (Har typ lyssnat på den sen 2005) Sjunger alltid med och det går aldrig att sitta still, när man lyssnar på den låten alltså. Så ska man ha den på hög volym så blir inte bilkön så tråkig längre ;P

Nu ska ni få höra & se videon så ni fattar vad jag snackar om! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0