Taxi lördag!

Hellluuu!!
Idag ringde klockan 7.45 ;O Skulle lixom köra till Malmö/svågertorp och hämta min kära fader som är hemma i helgen! Idag är det nämnligen cykelfesten i bjuv (hålan där jag bor) Det är par som cyklar hem till varandra så är det någon som har förrätt, varmrätt, efterrätt & nattamad. Mina päron har typ varit med i 10 år om inte mer?! Det är mammas favorit dag på året, man ser riktigt på henne hur mycket hon älskar det, haha! :D 
Senare ikväll ska jag vara taxi igen, ska sjutsa några bekanta och sen päronen och sen ska jag hämta dom i natt. Men i och med att det blir pretty mycket drickande och blandade så blir det nog inte så länge. Läxa upp päronen idag innan dom stack, - ta det nu lungt med spriten ikväll ungdomar, haha! :D Pappa bara skratta, ungdomar? haha! :D
Har typ precis rensat min underklädes-låda fullt med saker som jag aldrig använder, samla ihop en hel kasse som jag kasta ;P Ska nog fortsätta med resten av rummet snart, men var bara tvungren att pausa lite! (:



Idag kör jag helt och hållet softish outfiten! (; Studentbyxorna och ett looose linne från cubus!
Är lite rastlös så sitter och sjunger på en massa remixer som jag spelar på spotify.
Ser ni min MAX flagga? hihi, måste nog ta en till när jag är på MAX nästa gång.
Fast jag kör ju alltid driven, humm..  får vell gå inom och käka sen när jag får tillfälle ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0