Summerland

Hellluu!!
På förmiddagen har jag bara chillat, käkat frulle & kollat på summerland som går i repris på kanal 5 på söndagarna (kollar när jag har tid och kommer ihåg det) Älskade den serien när den gick, den är så mysig att kolla på. Snygga skådespelare med många blandade känslor. Tyvärr så gjordes det bara två säsonger om jag minns rätt? Kollade precis upp och de spelade in serien 04-05 så det är typ 5-6 år sen, shiiiit?!




Kommer ihåg när Zac Efron börja vara med, så snygg man tyckte han var då
men nu! Pheeeeeew, dö snygg!! & jag var alltid så avundsjuk på Kay som spelar 
Nicki för att hon fick lov att spela mot han, hihi! (: 


Shawn Christian ska vi ju inte ens snacka om, holy macaroni!! (; 
en mycket snyggare version av brad pitt.
Brads snygge dagar är över men Shawn, woohhooo!!  



Och sen Lori Loughlin är så satans vacker!! Undrar hur hon kommer
 se ut när hon är typ 60+, kan inte ens föreställa mig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0