Söndags tråk!

Hellluuu!! saknat mig?! (;
Igår så kom emma och hämta mig sen körde vi hem till en vän och sjutsa några till en maskerad som dom skulle till. Efter det så körde jag och emma till puben i billesholm och snacka lite med malin & de gamla vanliga, haha! :D
Drack ju lite öl igår, alltså ni fattar inte hur jävla gott det var!! Har inte druckit på flera veckor, holy macaroni altså vad jag njöt, hihi!! (:
Fast nu så njuter jag inte alls kan jag säga! Sitter och försöker skriva ihop ett arbete om EMU, satsar på VG på samhäll. Fy fan vad tråkigt det är, jag skiter vell i EMU, vill ha den svenska kronan kvar så vem bryr sig ;P
Måtse blir klar med det iallafall, för att nästa vecka är typ fullspäckad! Kommer festa 3 dagar den veckan, tar igen allt jag missat, mohahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0