SATC

Ikväll damma jag av min sex and the city skolåda & kolla på dom 2 sista avsnitten på serien. Skulle också kollat på filmen ikväll men där kom annat ivägen så det får bli imorgon! (; Måste ju catch up hur allt slutade sist, carrie & mr. big blev ju tillsammans tillslut men måste bara kolla för att fräsha upp minnet, hihi! Ska ju kolla på 2an med sandra på tisdag, wiiiiiiii!!! :] som jag längtat, typ ända sen i julas. Men i och med att det har varit bal och sånt imellan så blev det tyvärr inte på premiären, men vafan!!! Bättre sent än aldig, hihi!
Just nu sitter jag och lyssnar på mr. john mayer & käkar lite godis, men ska snart hoppa i min söta pyamas och krypa ner i sängen, kolla på vänner och sova - Natti natti, PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0