Nykterist javisst!

Igår var jag helt nykter. Skulle till billesholm och festa men palla inte ta bussen och ingen kunde hämta mig i natt för att jag har huset för mig själv tills på tisdag. Så det blev att jag körde istället och drack Cola! (; Först var i på bellman, jag och emma. Sen kom där en massa kändisar (alltså folk man känner) Alla var fulla & glada och jag hade riktigt kul fast jag inte drack! När det stängde så stack resten på efterfest men jag körde hem istället fast de tjata på mig... Men jag hade ju praktiserat från 10-18 så jag var rätt så trött + att jag inte har mått helt 100 de senaste dagarna..

Nu på förmiddan har jag bara softat framför tv´n. Mormor ringde precis så ska sticka dit och käka lite bestämde vi och snacka lite skit! (; Men är hemma igen till 5 tiden då hon skulle spela kort med sina väninnor - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0