Ny kategori - au pair

Efter praktiken idag så gick jag inom blomsteraffären och handla en blomma till hon jag skulle på intervju hos. Blev ju inte av förra veckan så sa förlåt med en blomma, hihi! (: Hon blev jätte glad och jag välkommnades med en kram. Vad va det då för intervju jag var på? Jo jag ska nämnligen åka till USA som aupair till hösten!! Börja kolla i broshyrer redan förra sommaren (09) Jag gjorde en ansökan hos STS i vintras och nu för någon månad sedan så hörde STS av sig och ville göra en intervju. 
Intervjun var på engelska, vilket jag tycker är mycket bra. För att tänk sen ska man ju vara i USA ett år, hur ska man då komunicera lixom, haha! :D Jag fick en massa frågor som jag skulle svara på och sen skulle jag även fylla i ett papper där man det stod en massa påståenden så skulle man ringa in vilken skala som passa en bäst osv..  
Jag har lagt till en ny kategori (au pair) där jag ska samla alla mina inlägg som kommer handla om aupair, ska bli kul att titta tillbax sen hur det var. Det kan även hjälpa andra som funderar att söka sen! (: Nu är jag iallafall en bra bit påväg mot en utav mina drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0