Måndag

Tjena snyggingar!!
Dagen började i klabb. Hade inte riktigt fått info om när vi börja... Efter man hade varit i skolan typ 30 min.. Så körde jag vidare in till helsingborg och hämta min balklänning, wiiiii så fin den är! [: & den var billigare äm vad jag trodde den skulle vara, ännu bättre (; Har hängt klänningen på syrrans dörr så man kan se den typ hela tiden! (: När det ärendet var uträttat så körde jag vidare till Cubus för att uträtta ett ärende, mohahahahaha! (evil laugh) + att jag skrev på lite papper & min boss fyllde i min APU-mapp (; Sen körde jag vidare till bibblan, för att jag skulle låna en bok till syrran som dom inte hade, typiskt.
När jag väl kom hem så kolla jag lite på min balklänning & sen käka jag & kolla på Bolt som kom med lovefilm förra veckan, får skicka iväg den i morgon.
Efter det så var jag duktig och plocka ur och in i diskmaskinen, bara inte  mamma får en chock och faller pladask på köksgolvet när hon kommer hem, hihi!
Nu ska jag försöka få ner mina kläder som ligger i sängen på dagen och golvet på natten, haha! Lite snuskit så nu måste jag verkligen stoppa ner dom där de verkligen hör hemma. Sen ska jag fortsätta lite med min Aupair ansökan, måste få iväg den nu snart så det händer något. - PUSS :*




Nu kanske ni fattar varför jag måste göra någonting, drastiskt (kan man säga så?)
Kan ni hitta mina balskoR? (;
Kan man ha svarta/silvriga skor till en vit väska?


Hej jag heter elin & är lite skelögd! (ser det ut som iallafall)
Såhär glad är jag iallafall för att allt snart är över, skola och sånt shiiieeet!
Orkar typ inte mer, tycker inte det är kul att komma till skolan längre!
(blir bara på så dåligt humör!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0