Måndag, ny vecka - nya tag

Godermorgon snyggingar!!
Denna veckan har jag ingen praktik för att vi har reseledar-tema i skolan så 12.15 idag ska jag på föreläsning, för att sedan guida på torsdag. Skulle igentligen tagit bussen in till stan idag och gå en runda bort till pärlgården innan jag ska till skolan och plocka på mig lite, så jag kan sätta ihop några armband. Men jag är så satans trött så jag tar nog bilen till skolan istället och sticker till pärlgården på fredag när jag ändå ska testa balklänningen! (; 
Alltså jag borde nog uppsöka någon läkare eller nått för att se om jag har brist av något i min kropp. För att jag fryser typ 24/7 fast vi har rätt så varmt här hemma, helt sinnes.
Men något uppiggande nu på morgonen var nog när jag fick mess av min handledare på praktiken. Han fråga om det var denna veckan jag inte kom, så jag bara ja.. Så han bara så tråkigt för oss. Han är så soft den killen altså! (;

Nej, nu ska jag gå och käka lite frulle för att se om jag kan piggna till litta! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0