Lyckligt lottad!

Imorgon ska jag på en viss intervju, lovar att säga vad det är om när det väl är säkert att det ska hända. Kanske imorgon?! (;
Just nu sitter jag och taggar inför morgondagen, goooglar runt lite på internet & kollar lite på youtube (;
Jag kom precis att tänka på så lyckligt lottad jag är! Jag har en familj & vänner som älskar mig för den jag är. Pengar är inte ett bekymmer, bara min egen ekonomi (fattig student). Mina päron vill inte att jag och syrran ska ta några studielån så de prysar våra utbildningar. Till hösten ska får jag kanske börja leva i en av mina drömmar. Jag har många men man måste ju börja någonstans! (; Man har mål och motton här i livet, mitt är - våga drömma, som ni kan se & det är det jag lever efter. Våga ta första steget för att något ska hända! I denna stund känner jag mig väldigt lyckligt lottad för att jag har det så bra jag har!


Fotavtryck  har alltid varit något speciellt för mig.
Vet inte om det kan menas med att jag har båda fötterna
på jorden, många har sagt det om mig. Eller om det är att
jag älskar att stå på egna ben, åka på äventyr,
våga ta det första steget eller resa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0