Klänningen beställd!

Såja, då var student-outfiten beställd & det blev den lila klänningen. När jag ändå var igång och shoppa så tog jag även ett par skor. Tog ett par platta för att jag kommer inte palla springa runder i klackar hela dagen, pheeew! Jag vet inte vad man kan säga om skorna men de är typ guld/nude färgade, snyggt snyggt! (; Hoppas att kläderna kommer nästa vecka för att då är det typ 1 månad kvar tills studenten, så det blir lagom att få hem dom då. Hoppas nu att det passar!!
Tyvärr så vill jag inte lägga upp några bilder på kläderna, det får ni se någon dag innan studenten! (; Vill att det ska vara lite hemligt, mohaha! :D Samma gäller balklänningen!! ;P

Nej, nu måste jag faktiskt gå och städa lite. Mamma är och hälsar på pappa i Schweiz (åkte i torsdags, kommer hem på tisdag) Syrran är vell i karlskrona så det är jag som håller ställningarna här hemma nu. Skulle även behöva plugga lite (har ett arbete jag måste göra som ska vara inne innan den 15 maj) Sen måste jag laga mat och sen är det TV ikväll, humorgalan. Har alltid hittat på något när det varit de senaste åren så ikväll ska jag kolla, skratta & njuta!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0