I <3 sale

Tjena snygggingar!
Jobba somsagt igår och somna säkert inte förrän vid 1 tiden. 
Imorse ringde klockan vid 6.45, fy faaaan! De skulle ha personal möte på Cubus idag så min handledare tyckte jag skulle vara med så jag skippa guidningen till Ullared med klassen. Innan så kände man att skolan gick före jobbet, men nu är det tvårtom! Har lixom fått sommarjobb på Cubus vilket jag är mycket tacksam för (: Men jag känner att jag har ingen motivation till att guida och då kommer det säkert inte bli bra heller? Så jag var på väla typ 7.50 :O Men fick frulle där så jag överlevde! (:
När mötet var över så gick jag en runda inom gina och det var ett mycket klokt beslut för att de har tydligen spring sale nu, I LIKE!! fick 6 plagg för 134:- Japp du läste rätt!! Det skulle igentligen gå på typ 1040, hur galet är inte det?! Har inte varit inne på Gina på länge, så idag blev det några linnen, en blus & en kofta! (;

Är precis hemkommen från oasis, har varit och solat. Körde en sväng inom familia i hyllinge för att se vad dom hade för rea inne på gina, bara skit! Så man ska nog ha tur där vilken affär man besöker! (;

Nu ska jag plugga lite, måste göra klart ett arbete och sen ikväll ska jag vila! Är så satans trött men känner att arbetet måste skickas idag, så jag har det ur värden!! - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0