halvdag med mormor!

Heeeey!
Runt halv 11 rullade volvon hem till mormor sen körde vi vidare in till stan för att hämta mitt pass, haha som jag ser ut! Ljuset reflekterar helt konstigt så ser ut som ett monster! Det ena ögat ser mer sminkat ut än det andra, haha! :D Hoppas jag blir insläppt i USA :P Sedan körde vi vidare till Ikea där vi skulle ha några grejer och sen käka vi köttbullar och en liten princessbakelse! (; Sen gick vi in på väla och sen körde vi vidare till ikeas lager. Sen körde vi hem här för att jag skulle hjälpa henne med att lägga över hennes bilder från sin mobil till ett USB så hon kan kolla på bilderna på sin digitala fotoram! :P
Nu ska jag försöka klura ut hur jag ska packa in min syrras presenter, hmmm?! (hon fyller år på söndag)

CE YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0