Freitag

Helluu!! (:
Idag vakna jag vid 9 för att jag skulle köra mormor till ängelholm för att hon skulle till tandläkaren, hon gillar inte att köra själv. Mamma skulle ha vår bil så fick höra med mormors, det var inte igår om man säger så ;P Det är en volvo v40 som är typ 20 år gammal, som att köra en traktor typ, hihi! Följde mormor upp till tandläkaren men sen gick jag en runda på stan. Ängelholm går man igenom rätt så fort om man är ute efter att shoppa. Så gick in på espresso house och tog en mochalatte men när jag precis beställt så ringder mormor och sa att hon var klar, så det var ju skönt! (: Hon fick smaka lite, hon tyckte det var riktigt gott. Så när vi körde hem så fick hon sitta och hålla mochalatten så sa jag att hon fick smaka men hon ville inte för att då var hon rädd att hon skulle dricka upp den, haha! (:
Har gått i mitt studentställ hela dagen, så slöööönt!! (; Ska platta håret nu och sen köra in till stan, ska testa min balklänning för sista gången men innan det så ska jag inom pärlgården och köpa på mig lite smycken och pilla med. Sen ikväll ska jag på 40 års kalas hos min farbror, mohahaha! :D Men det blir nog rätt så lungt, har ju fått oturen att köra :(  men men...
Höres vi inte mer idag så önskar jag er en härlig Fredag, - PUSS :*
Ska se om jag tar några bilder idag på mitt nya hår, många har sagt att det är fint iallafall! (;

Kommentarer
Postat av: säändie

HEYJ! :)



det är riktigt fint! Du passa mycket bra i det! <3

2010-05-08 @ 12:56:14
URL: http://sandradahringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0