En månad kvar!!




Nämmen, vad är det för något stort svart paket som jag hämta ut idag?! (; Det är studentoutfiten, wihooo! Tänk om precis en månad så är jag full & glaaa & iklädd i dom kläderna + en studentmössa. Kan inte fatta det!
Tänk, jag har top secret bilder på datorn på både balklänningen & studentoutfiten, men de ska inte visas förräns det är dags, nyfikna huh? Ni får vänta lika länge som mig för att få se det, eller jag har ju sett & provat kläderna men aldrig använt dom i public, mohahaha! (;

Nej nu ska jag avrunda dagen och gå och lägga mig, har sovit rätt så dåligt dessa 2 dagarna, min handledare trodde jag var nerväs eller nått? Får se, kanske var för intervjun eller för att det börjar bli lite varmt här hemma?
Vad som händer resten av vecka får ni veta i morgon & det kommer hända en massa vill jag lova! (;


PUSS!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0