elin visar!


Här har ni en bättre bild på mina armband.
De lila & ljusbruna har jag gjort själv och är faktiskt mycket nöjd med
mitt arbete! (; Igår när jag visa dom för emma så trodde hon de var köpta.
Så de tar jag som något posivivt! (; måste göra fleeeeer!!
Fast har ett ljusblott band också som jag måste fläta och få in lite berlocker i.
Leopard armbandet var jag bara tvungen att köpa, är ju så svag för djurmönster! (:


Här har ni även en rellativt bra på min nya hårfärg!
ha överseende att jag är typ osminkad, hehe! ;P


Kommentarer
Postat av: Liiiina

vart ha du köpt bandet ifrån :o var jätte fint!

2010-05-09 @ 20:12:51
Postat av: *ELIN

Tack så jätte mycket! (:

Jag har köpt allt från pärlgården i helsingborg.

fast leopard armbandet köpte jag inte där, hihi! (:

2010-05-09 @ 22:30:25
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0