Dan före dopparda'n

Hellluuuu!! (:
Idag var det slutprovet som gällde, hade både ett teoretiskt och ett praktiskt. Det praktiska gick ju typ sämst! Man skulle lossas att man jobba på en resebyrå och det gick inte så bra somsagt men nu är det gjort iallafall och skönt var det! Nu är skolan över, bara bal, fester & studenten som väntar! (;
Efter skolan idag så körde jag in några klasskompisar till stan och sen körde jag hem till michelle. Fick även följa med in och kolla in hennes nya lägenhet, hur mysig och fin somhelst! (: Sedan körde jag vidare till väla för att handla kalasbyxor, sminkborste & öronhänge. Sedan körde jag inom max drive in och tog en maxburgare jr. Hatar att dom bytat kampanj till maxburgaren, älskar ju orginalburgaren :( Jaja...
Sen körde jag hem till farfar & famor, fick lite kaffe och fika. Älskar att köra dit spontant, för att de blir alltid så överraskade & glada! :D  
När jag kom hem börja jag packa till efterfesten i morgon, ska inte festa i min balklänning på kvällen, vill inte förstöra den!! Så snart kommer min farbror (ska byta om hemma hos han imorgon!) och hämtar kläderna och sen ska jag iväg och sola & hämta syrran på stationen. PUSS sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0