chatch up!

Nu har jag inte bloggat på flera dagar men jag prioriterar att umgås med mina vänner före bloggen ;P Mohahahaha!! :D
Vi kan börja där jag sluta sist. I torsdags så prakitsera jag. Sedan på kvällen så körde jag & malin till max, vi käka hamburgare & glass. Sedan körde vi runder lite och skulle sjutsa några personer. Hade riktitg kul i bilen, mohahaha! Just det, höll ju på att glömma! Köpte även världens coooolaste bal-väska i torsdags (; När jag visa den för dom på praktiken så såg de en detalj som jag inte sett när jag köpte den, super coooolt! (;
Igår så praktisera jag, det var sista dagen! :( De tyckte att jag kunde vara där en vecka till, haha! :D Men ska dit på måndag iallafall och få min apu-mapp! (: Igår kväll så käka jag med mamma, hon hade grillat. Men jag var redan super-mätt när jag kom hem så jag sympati-åt en köttbit, haha! :D Sedan kolla vi lite på TV och sen körde jag hem till malin där det var fest. Men jag var nykter! (;

Idag ringde klockan 5.30 :O skulle köra mamma in till helsingborg för att hon ska till stockholm över helgen. Hon ska på ett event.. Men hon kommer i morgon igen! (: När jag kom hem somna jag igen, så skööönt! Men just nu har jag lite ont i huvudet! Kanske ska ta en pilla och dricka lite? Har nog lite vätskebrist..
Nej, nu ska jag skicka iväg lite mail & fixa lite sånt som jag inte hunnit med i veckan., - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0