Blandade känslor

Ikväll när mamma kom hem så tyckte hon att jag skulle prova balklänningen, jag banga inte, mohahaha!! :D Så vi satte igång, jag tog på mig klänningen, skorna sedan plocka jag fram smycken jag ska ha också väskan. Fy fan vad snygg den är, den livar upp hela outfiten! Mamma skulle tvunget ta en bild, blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv, men tänk då när jag sminkat mig & håruppsättningen, aaaaah!! ;O
När det var slut på det roliga så satte jag mig vid tv´n och då på 4an så visade dom en dokumentär om hon 'sandra' (hon stavar sitt namn lite konstigt) hon som ville ha dödshjälp. Jag satt och böla som fan så kunde inte kolla klart så fick byta kanal. Så hemskt!! Det kommer fram hemska minnen, för att en nära släkting dog i MS för snart 9 år sedan och han ville heller inget annat än att dö, låter hemskt & det är det också men inte för dom som är i den situationen!

Nu ska jag iallafall gå och kolla på norska hollywood fruar och se vad det är för något pack! Tror eller snarare vet att dom inte kommer slå Montazami! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0