white dress?

Studenten är nära nu! Har bara 1 vecka kvar i skolan och sen har jag praktik ända fram tills studenten, helt sinnes!! Men vart jag ska praktisera står skrivet i stjärnorna. Sökte några platser tidigare men fick inget. Så ska skriva ut några CV nu snart. Så ska jag och mamma till väla imorgon och kanske några andra ställen och se om dom tar emot.
Har även snokat runder lite på studentklänningar idag :D Jag har lagt en limmit på ca 500:- Men jag känner att student & balklanningen är lika hemligt som för en man att se sin blivande fru i bröllopsklänningen! Jag vill inte avslöja för mycket. & jag är sån som inte vill ha lika dana kläder som alla andra. Har funderat på att åka en runda till schweiz, men när ska jag hinna det? Får se hur det blir.. Så när jag letar klänningar så letar jag på lite udda hemsidor, inte nelly och sånt ;P . Men jag kan inte bestämma mig ifall jag vill att klänningen ska vara helt vit eller någon ljusrosa eller nude färgad. Den som jag känner mest för nu iallafall är en vit tubklänning, kan bli duktigt snyggt med en kavaj till det! ;) Den var inte så farligt dyr heller. Kanske visar den lite längre fram?! (;
Just det, CV´n var det ja!! Och sen ska jag och min hosta gå och lägga oss - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0